<قدردانی وزارت خارجه ایران از دولت عراق در پی اخراج منافقین از اشرف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1129
نویسنده : کامران وزیری

 

وزارت امور خارجه ایران با ابراز خرسندی از بسته شدن اردوگاه نظامی اشرف، از تلاشهای دولت عراق در این رابطه تشکر کرد.

خبرگزاری فارس: قدردانی وزارت خارجه ایران از دولت عراق در پی اخراج منافقین از اشرف
 

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی اخراج کامل اعضای گروهک تروریستی منافقین از کمپ اشرف، وزارت خارجه کشورمان بیانیه‌ای را صادر کرد که در ادامه می‌آید:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از بسته شدن اردوگاه نظامی اشرف، از تلاشهای صادقانه دولت عراق در این رابطه تشکر و قدردانی می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران پیش از این در چندین نوبت به نماینده سازمان ملل متحد در عراق نسبت به تداوم حضور اعضای این سازمان تروریستی در اردوگاه اشرف و شرارتها و ماجراجویی های آنها هشدار داده بود.

اقدامات این سازمان تروریستی و برخی حامیان شناخته شده آنان در اتهام زنی به دیگران از جمله درگیریهای اخیر اردوگاه اشرف نیز نمونه ای از توطئه‌ها و ماجراجویی آنان است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر حمایت از تلاشهای سازمان ملل متحد و دولت عراق در اخراج سریعتر اعضای این سازمان تروریستی از اردوگاه موقت ترانزیت، مسئولیت حقوقی و قانونی کشورهای حامی این سازمان تروریستی را یادآور شده و ضرورت قطع پشتیبانی مادی و سیاسی آنان از این گروه تروریستی را مورد تاکید قرار می دهد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: